JUNGLE

16 juli 2015 - Perhentian Islands, Maleisië

Vorige week woensdag werden we opgehaald aan het treinstation door onze gids Bob. Hij bracht ons naar de grotten. Daar ontmoetten we onze tweede gids Adie. Adie liet ons de grotten zien en ons asam batu eten .Daarna vertrokken we samen de jungle in. s'  Avonds kwamen we aan aan onze camping, waar we onze niet-water-dichte tenten moesten opzetten. Later begon het te gieten en dus konden we niet in de tenten slapen en begonnen de gidsen een huisje voor ons in elkaar te steken, maar dat was onstabiel. Dus uiteindelijk hebben we in een waterdichte(8-persoons)tent geslapen. De volgende dag wandelden we hoger naar de hoogste waterval. Toen we terug naar beneden aan het wandelen waren, begon het weer heel hard te gieten. Waardoor je onze kleren kon uitvringen. Die avond waren we uitgenodigd om naar het familiefeest van Bob te gaan, om het einde van de ramadan te vieren.

1. Charlotte,Jules,Peter en karen:
    24 juli 2015
    Hallo,alweer zo mooie foto's.
    Ik word er echt stil van.....
    Weet wel dat we jullie heel hard missen hier in het kleine Belgie.
    Hele dikke kussen van ons.
    Xxxxxxxx......
    Karen
  2. Roniek:
    24 juli 2015
    Zalig gewoon !!
    Ook buitengewoon mooie kleurrijke foto's ...daar gaan er achteraf zeker een deel van op de muur komen!
    Veel liefs en geniet...
    Big HUG van ons viertjes XXX
  3. Marijke en Jo:
    26 juli 2015
    Dag lieve buurmeisjes & Co daar in het verre oosten!
    Wat een prachtige foto's staan hier al op jullie reisblog, en wat een spannende en leuke avonturen hebben jullie al meegemaakt!
    Geniet er maar volle bak van, dit zijn momenten en ervaringen die jullie nog lang gaan koesteren :-)
    Supertof dat wij van hieruit een beetje kunnen mee genieten!
    Vele grts van Jo en mij xxxxxxx
  4. Rieja Kasprowski:
    27 juli 2015
    Amai zeg, wat een prachtreis! Geniet maar met volle teugen! Love you all xxxxx Rieja!
  5. Marijke & Ewald & Sam & Lobke:
    29 juli 2015
    Wauw! Wat een prachtige, mooie & toffe foto's van een prachtige, mooie & toffe bende !!! En met veel dank dat we een beetje mogen meereizen en mee genieten ....
  6. Ronny:
    31 juli 2015
    Hey Polle, Hanne & co. prachtige foto's, ziet er zalig uit. Ik kijk uit naar de foto's van down under, amuseer jullie... gr. Ronny